Lååång lista.

Jag bestämde mig för att det var roligare att sno listor istället för att plugga. Den här snodde jag från Anna Englund. Själva Annan hittade jag hos Wysteriia

1. Tre namn jag lyssnar till: Marie, LillaMarie och i värsta tänkbara fall Marre.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag har låg fallhöjd

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är en ekonomisk katastrof :P

4. Detta är jag rädd för: Ovisshet

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Godis, Jessica Albas kropp, mera godis

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Flyga, gå till månen, sluta äta godis

7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med folk

8. Detta vill jag göra just nu: Bada!

9. Bästa känslan: Att va glad är ju rätt trevligt

10. Värsta känslan: Stresspåslag. Helst om det beror på kryp

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Fins händer är ingen egenskap va? Hmm Djurvän.

12. Är jag kär just nu? Ja

13. Jag vill gifta mig: Någon gång kanske

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa lite, ha ett schnyggt hus, leva

15. Min käraste ägodel: Mobilen

16. Något jag vill ha i present: Pengar

17. Detta har jag på mig just nu: Urtvättade Adidas-byxor och en Djurvårdströja

18. Favoritkläder: Typ ovanstående

19. Favoritdjur: Alla som inte har fler än 4 ben

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock

21. Favoritlåtar just nu: Ingen aning. Vad som helst

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Svenska och religion var roligast. Tråkigast var matematik och engelska

23. Stjärntecken: Kräfta

24. En bok jag älskar: Alla chic-litt böcker typ :)

25. En film jag älskar: Van the man.

26. Tv-program jag gillar: Criminal minds, CSI, Cold Case, Top Model, Men in trees osv osv

27. Favoritdoft: Sommaregn... Eller kanelbullar

28. Detta äter jag gärna: I princip allt.

30. Favoritgodis: Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Irland, Island, Skottland, USA

32. Färg på mina ögon: Bruna

33. Min längd: 158

34. Jag tror på: Aftonbladet ^^

35. Jag spelar: Smart

36. Person jag beundrar: Högstadielärare

37. Så här bor jag: I en alldeles för dyr 3:a med alldeles för många djur. Husköparplaner finnes :)

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga. I rätt vinkel kan man fortfarande ana en liten grön nyans. It's alive!

39. Det här tänder mig: Hångel

40. Det här gör mig avtänd: Fula händer och korkade kommentarer

41. Favoritfärg: Svart

42. Favoritcitat: Klurig...

43. En hemlighet jag vet: Inget av värde just nu. Too bad.

44. Bästa present jag fått: Måste var cykeln som pappa adopterade

45. Senast köpta skiva: Jag har aldrig köpt en skiva

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Håret!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Lovehandles!

48. Udda förmåga/egenskap: Jag är skitbra på att äta massor med chokladpudding. Try me!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En sumpbäver

50. Vad lyssnar du på just nu? Datorsurr

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit i skolan. Gjort hot stone-massage och body scrub

52. Var är dina föräldrar födda? I Mora

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Hmm... Måpste vara programmet till mp3n

54. Vilken är din favoritrestaurang? Wasastugan i Mora. Smask!

55. När badade du i en pool senast? På Selma spa i december

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Nix

57. Hur många barn vill du ha? Ett

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag brukar fråga Micke och sen röstar jag samma

60. Vad har du för TV-kanaler? Alldeles för få

61. Har du åkt moped någon gång? Ja. Tess lila pegutt!

62. Har du busringt någon gång? Ja. Det var innan telefonfobin dök upp

63. Har du fått felparkeringsböter? Svårt att få när man typ aldrig kör bil

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja om jag skulle bli trött på livet.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Grekland

66. Har du en egen trädgård? Nix

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Gustaf och Hälge

68. Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det

69. Badkar eller duschkabin? Dusch. Bad är äckligt.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Jag har bara sett en. 13 snart 30. Den var rätt bra

71. Favoritpizza? Med älgkött och beasås

72. Chips eller popcorn? Godiiis

73. Vilken färg på läppstift använder du? Au naturelle

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Borde man det? Har jag missat något revolutionerande?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Japp. Fröken Sverige. Och jag vann sååå lätt...

76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Micke. Mc D i söndags.

78. Favoritchoklad? Lindt exellence Päron. Den finns tyvärr inte i Sverige. Så om någon ska till Tyskland... :)

79. När röstade du senast? I förra valet.

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Aldrig

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej jag är en dålig tävlingsmänniska. Jag får dåligt samvete om jag vinner.

82. Är du bra på matlagning? Bättre än Micke :)

83. Klarar du att tanka själv? Ja faktiskt.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nope

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej...

87. Vad var det senaste du handlade? Mjölk, nyponsoppa, knäckebröd, apelsiner, apelsinjuice, morötter, Ramlösa jordgubb/lime.

88. Har du kräkts offentligt? Det tror jag inte

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Om kärleken blir mångmiljardär då?

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Mja

91. Har du ringt något betalnummer? Ja. När vi var små busringde vi sånna där snusknummer ^^

92. Kan man vara vän med sitt ex? Jag har hittills inte lyckats. "Vi kan väl vara vänner" funkar inte i verkligheten ^^

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Grannens mormor

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej... Men mycket fett.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Välkommen till Telia mobilsvar.

96. Vad har du i din väska? Näsdukar, block, pennskrin, glasögon, plånbok

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Läser

98. Vad är du tacksam för idag? Att jag är ledig imorgon

99. Var hittade du den här listan? Hos Anna Englund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0