Koma.

Jag som skulle gå och träna så hiimla mycket när jag var hemma. Simma med syster också. Jo, tjena. Gick ni på den lätta eller? Får väl hoppas att jag får gymma lite på nästa praktikplats. Annars vet jag inte hur jag kommer se ut om tre veckor :P Äter och sover. Äter lite till. Och lite till. Det är ju liksom det första jag gör när jag kommer hem. Går till kylskåpet. Men det finns ju alltid så mycket godare saker här, än hemma. Vitt rostbröd till exempel. Nyttigt och näringsrikt :)

Pluggar gör jag inte heller så mycket om jag ska vara ärlig. 50 sidor har jag pallrat mig igenom på en vecka. Starkt jobbat. Bara 300 kvar. Få se... Certifiering i juni ja... Hmm :) Ajja... Det löser sig. Det gör det alltid. Nästan alltid i alla fall :) Får väl börja rabbla muskelfästen och ursprung medan jag masserar. Väldigt avslappnande för den som ligger på bänken ^^

Nä... Godnatt på er!

Om det är fint väder imorgon kanske man skulle gå broarna runt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0