Jag vill ha massage!

Det jävliga med att själv massera är ju att man själv aldrig får någon massage. Jag vet vad ni tänker. Titt som tätt gnäller jag över att jag får för mycket. Det gör för ont. Det är för kittligt. För oljigt. Får mosig-i-huvudet-framkallande. Men nu är jag fan stelare än stelast. Min nacke och mitt huvud hatar varandra, och det ger huvudvärk. Oskönt. Musklerna är som fiolsträngar. Ostämda. Imorgon står i alla fall Hot Stone-massage på schemat. På riktigt. Vi hade genomgång idag. Tack vare Jesus han vi ju inte massera något, tyvärr. Det hade varit nice. Det enda negativa är ju att det även är fötter med i den här massagen. Jag fattar inte varför det ska vara så himla mycket fötter! Stenar mellan tår liksom... Hög kittelfaktor.

Tränade idag också.
Gick till Friskis, gymmade 1½ timme, gick hem. Om jag har ont i benen? Njaäääe... Hur kan ni tro det? Ett par bättre promenixskor skulle nog mina fötter och benhinnor bli glada av. Det gick bra i alla fall. Jag dog inte, och jag hade inte tappat allt för mycket muskler (Om vi inte ska gå tillbaka till utvärderingen jag gjorde på gymmet då.. :P) Nu känner jag mig i alla fall som Hulken. Eller kanske som han i Mr Muscle-reklamen... Jag har hur som helst gjort mig förtjänt av den där glassen jag åt till lunch. Mitt samvete är rent :)

Nytt läge, te och två dryga katter.
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle massera dig om jag kunde, jag lovar! :)

2008-04-28 @ 23:32:17
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0