Jag ser det snöar...

Vaknade och kollade ut genom fönstret... 1 dm snö! Och det vräker frotfarande ner. Det var ju vår nyss, för tusan. Jag vill ha vår! Det är ju april. Kan inte snön göra klart sitt i december. Det är då man vill ha snö. Men nu... Nej tack. *suck* Välkommen hem, Marie :)

I Åsen intet nytt annars, tror jag. Jag är ju inte så välinformerad. Kan bero på att jag mest håller mig här på kullen :P Jag trivs bättre hääär. Under korkeken. Ska eventuellt städa fram mitt rum idag. Det har blivit någon slags avlastningsplats sen jag flyttade. Det är en gång fram till sängen och en till datorn. Annars är det ganska så proppat. Drygt drygt. Jag som tycker såå himla mycket om att städa. Inte.

image271
Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja jag fattar inte vart all snö kom ifrån! :(

2008-04-07 @ 15:49:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0