Helgen som gått.

Ja... Fredagkväll gjorde jag inte så mycket tror jag. Jag fortsatte väl typ att äta tror jag. Mådde sjukt illa när jag gick och la mig i alla fall :P Smart, Marie. När man är proppmätt kanske man inte ska fortsätta med att äta tacos och kladdkaka? Joo då.

Igår blev det en sväng till Mora också. Det var verkligen inte mer än en sväng. Vi skulle köpa en almenacka, men det fanns liksom inga sånna prylar i Älvdalen. Så alltså var vi tvungna att åka till Mora. Köpte almenacka och godis och åkte hem. På tal om Mora och godis förresten? När fan la de ner godisaffären? Det var ju höjdpunkten! Klart att de fick lägga ner efter att jag hade flyttat iofs... Det säger ju sig självt. Tråkigt i alla fall. Men billigare :P Blev en väldigt slapp lördag som avslutades med friterat, ris och sötsur sås. Mmmm. Äta äta ätaaa.

Älsk har blivit väldigt positiv till att flytta till Dalarna. Det glädjer mig :) Jag behvöer ju liskom inte bo i Älvdalen, men gärna typ Rättvik. Fanns ett skitsnyggt hur där för endast 3 miljoner. Som hittat! :)

Ringde en människa och ville komma och presentera produkter "som kunde vara bra i min framtida verksamhet". Gud vad bra att det finns älvdalingar ( of course) som vet vad "min framtida verksamhet" är, när jag själv inte ens vet det. Jag kanske jobbar på spa. Eller gym. Eller inom kommunen. Eller så kanske jag helt enkelt blir lärare? Eller så kanske jag återgår till djuren? Inom vilken jävla framtida verksamhet? I wonder. Det är det som är så skönt med Älvdalen. Man behöver inte tänka själv, för alla andra har fullt upp med att leva livet åt en. Det är bara att glida med liksom. Vem vet... Jag kanske redan har ett fast jobb som jag själv inte vet om ännu. Någon som har hört något från djungeltelegrafen kanske?

Nu blir det Anatomistudier. Eller chic-litt?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kommer inte ihåg när det var godisbutiken la ner, men det var rättså länge sen nu!;P

2008-04-13 @ 23:17:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0