Allt är som vanligt igen.

Tillbaka i Karlstad. Och ingenting revolutionerande hänt i staden sen jag åkte hem. Känns som om att jag har varit borta en helg, max :) Borde väl sova egentligen eftersom det blir tidiga morgnar nu igen. Inget mer börja 13, sluta 17 och liknande :P Extra drygt är att Jesus ska komma och föreläsa imorgon på eftermiddagen. Åtminstone tror han att han är Jesus. Han kostar bara typ 5000 i timmen. Ni kanske ska testa? Han kan bota cancer, dyslexi, ms... Ja... You name it. Är han inte bra så säg? Om han kan gå på vatten vet jag inte. Men ni ska inte va så jäkla kräsna. Det finns vissa likheter med Sten Frisk, om ni minns? Han som sprängde hela Tre Kronor-serien i luften. Det blir en kort dag för min del imorgon alltså. Jag åker vid lunch. Jag träffade Jehovas förra veckan. Så jag har fått nog med frälsning. Jag blir troligen en av de 144 000 lyckliga som kommer till Paradiset.

Annars kan jag meddela att jag ser ut som en tvättbjörn efter fisketuren igår. Trots att det inte var så himla soligt lyckades jag bli solbränd. Tyvärr verkar det vara mer blåsor än färg. Men det är ju fint det också... Det lär väl blekna inom en snar framtid. Fast kanske lägger ingen märke till det. Folk som solar solarium ser ju alltid ut så här... Fast utan blåsorna.

Mjaha ja... Sova var det ja.

Kommentarer
Postat av: Peter

Åhhh.....tre kronor ^^ nu fick jag ju en såndär nostalgikick bara för det och måste börja leta på nätet efter den serien ;)

2008-04-28 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0