Åhååjajja.

Fy fan vad det har varit töligt idag. Så är det. Usch.


Jag har PMS. Det är därför jag gnäller. Om ni undrar alltså. Jag skulle älska om allting var gjort av choklad idag. Men tyvärr är det inte så :) Typ att Coop har Karamellkungen säger jag bara. Livräddaren. Kanske inte främst mitt liv då.. Men alla runt omkring mig :P

PA ringde och jag ska tydligen besöka något annat ställe. Hon hade sagt fel förut och råkat dubbelboka vikarier där eller något. Så ska väl ringa i dagarna och boka en tid och hälsa på. Dumt att vara hemma på praktik nu mitt i allt. Men så äre. Kommer dock bli en jävligt fattig sommar eftersom man inte får några pengar förrän CSN kommer i princip. 1500:- liksom. Wohoo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0