Zzz.

Så var det äntligen helg! Knappt sett Micke sen i söndags eftersom han har jobbat kväll och jag har somnat låångt innan han har kommit hem, och sen har han sovit närjag har åkt. Drygt som attans har det varit. Typiskt att han jobbar i helgen också. *suck* Men förhoppningsvis hinner vi umgås lite.

Annars är jag så sjukt trött av all pendling så jag vet knappt vad jag heter. Jag har varit totalt osocial mot alla känns det som :) Men snart kommer jag nog in i det hoppas jag. Då kanske jag kan börja leva lite igen :) Typ träna och så. Planen var att träna i helgen, men istället blev det en superförkylning Andningsproblem AB. Nya planerna lyder istället sova sova sova, tvätta, städa, sova sova sova. :)

Nu: MAT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0