Vilse.

Jag är helt vilse på Facebook fortfarande. Om jag ska hitta tillbaka måste jag logga ut och in igen. En bra sak är i alla fall att jag hittade världens underbaraste Lizel där :) Är det någon jag saknar så är det hon! Och Christiane. Det var roliga tider det. Roliga Campus-tider. :)



Idag blev resten av lägenheten städad. Tjoho. Det är rent nu i alla fall, även om det fortfarande ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig".

Nu ska jag hoppa ner i sängen. Snart dags att gå upp. Hujeda mig. Jobbigt värre. Sen föreläsning på Uni efter skolan mellan 18.00-20.00. Tankefältsterapi är det som står på schemat. Kostar pengar gör det också. Not good. Men säkert intressant. CSN lyser med sin frånvaro btw. Segskola. 1-0 till Uni vad gäller det alltså. 2-0 till Uni om vi lägger till skolmaten/matsalen. Men annars är jag nöjd. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo!

Facebook är en gåta. Fixade det idag, får la se om de löser sej.. Hade!

2007-09-10 @ 22:17:29
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: jaanet

uppdatera meraaaaa :) :) :)

2007-09-12 @ 12:41:03
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0