Vad är fritid? :)

Hinner knappt sitta vid datorn de dagar jag är i skolan känns det som. När man kommer hem ska man äta och fixa och sen sova så man orkar upp i ottan :) Men men... Jag försöker hinna med lilla datorn också :)

Igår började vi med taktil beröringsmassage i alla fall. Det var så himla roligt. Känns hur rätt som helst. Äntligen! Handmassage blev det igår. Skööönt :) Idag har vi lärt oss massera baksida ben och rygg. Härligt. Om man inte är kittlig under fötterna *Brrr* :) Men det gick bra det med till slut. Annars kändes det väl lite skumt att strippa framför människor man har känt i en vecka, som dessutom ska massera en. Men det går väl över det med. :) Garanterat mjuka händer får man av att kladda med olja hela dagarna i alla fall. :)

Efter skolan igår var det föreläsning på Universitetet. Frivilligt. Det verkade intressant så en hög av oss gick dit. Men ja... Jag säger bara detta: Om någon presenterar sig som Tankefältspedagog... Spring! Det kändes nästan som att bli hjärntvättad av någon sektledare. Han slutade aldrig prata heller. När han hade gått 30 minuter över tiden så gick vi. Nej... Jag tror jag håller mig till mina värktabletter faktiskt. Ingen ska sitta och knacka på mig och hålla på. :)

Missade Top Model igår bara för Hjärntvättaren*suck* Så det blir Top Model hela lördagen för min del :) Undra om man ska orka se det svenska idag. De verkar bara vara så himla korkade allihopa. Jag hatar sånna program på svenska. Så det får visa sig senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0