Sovmorgon?

Jag upptäckte precis att tidiga tåget går 06.37. Det betyder att jag kan ta 06.01-bussen härifrån. Alltså behöver jag inte gå upp 04.30 utan kan sova ända till 05.00 :) Sovmorgon it is!  Ska kolla imorgon hur lång tid det tar att gå till Skolan, i så fall kan jag till och med ta det senare tåget som går 07.08. Då kanske jag kan sova ända till 05.30 :) En hel timme längre än vad jag trodde först. Halleluja! :)

Annars är jag fortfarande nervös. Eller bakfull? Svårtolkad känsla det här :) *Iiiiih* Tänk om det blir fel igen? Vad göra då? Snart slut på csn :) Näää då... Det blir toppen det här.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jaanet

åå de e så spännande att du ska börja skolaaaan :):):):)

2007-09-03 @ 08:48:53
Postat av: älsk

det blir superbra det där jag tro! tell me sen hur det gått idag!

2007-09-03 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0