Nu känner jag mig hemma!

Idag blev det lite mera tempo på lektionerna. Massagen är över för den här gången. Nu har vi börjat med teoridelen för kroppsmassagen. Ben, leder och muskler svischar förbi i en latinsk dimma. Hur i hela friden ska allt detta få plats i min trånga lilla skalle? Det enda som sitter är horisontaladduktion (när man gör en sån med armarna så kramar man :) ) Annars är det väldans rörigt :) Men lite sitter ju kvar sen djursjukvården. Tack och lov att man råpluggade djurskelett i 3 år :)

Jag tänkte ju sova tiiidigt idag. Men icke. Idol ikväll också. Uj uj uj. Men tvn styr inte mitt liv... Om någon undrade. Jag kan sluta titta preciiis när jag vill. Lika lätt som jag kan sluta äta godis när jag vill :) Men jag viiiill iiiinteeee :)

Nästa torsdag åker jag hem. Rättviks marknad och strumpshopping är det som lockar :) Men eftersom jag ska till bm på måndag måste jag åka ner igen på söndagen. Blöh. Passa på att träffa lite gamla klasskompisar kanske. Linda kommer jag i alla fall träffa <3 Hata att åka buss. Undra om man vågar ta med massagebänken på bussen? Måste ju passa på att kladda lite på nära och kära (Va incestuöst det där lät då.)om jag hinner få den.


GOOODIIIIIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0