Lycka!

Vi har gått vidare ett steg i lägenhetsjakten. Ett steg närmare ett chinchillasandfritt kök. Jag kommer att gå sönder om vi inte får lägenheten. Jag hatar det här stället. Sovrummet är ju nästan beboeligt nu... 1½ år senare. Men det är också det enda. Not good enough. Ge mig!

Idag har jag hört det sägas för andra gången... "Styrketräna, och du kan äta vad du vill." Ja ja ja, det är sånt jag vill höra :) Mera mera sånt. Och om och om igen bekräftas dietflopparna. "Bah... Skit i dieterna!" Men det var ju å andra sidan ingen nyhet. Eller ja... Det finns ju en ny diet på framsidan av Aftonbladet varje dag, men... :) Jag står fast... Motionera istället för kaffemetoden, melonmetoden och whatever-metoden. Självklart är det upp till var och en. Bara jag slipper :)

Nu mat. Sen kliva in i den latinska dimman ett tag igen innan Idol.


Var är den där godispåsen?
image125

Kommentarer
Postat av: Karin

gillar du inte din?

2007-09-25 @ 18:35:40
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

då förstår jag:)

2007-09-25 @ 21:05:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0