Lördagslistigt.

 

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Mina pärmar och en lärartidning (som jag borde säga upp).


Utan att se efter, gissa vad klockan är:

11.51 (11.53)


Morgon- eller kvällsmänniska?

Kvällsmänniska, helt klart


Hur många kuddar sover du med?

3


Godaste glassmaken?

Choklad!


Vilka parfymer äger du?

Ingen, faktiskt.


Äger du ett busskort?

Ja, ett svindyrt ett


Vilka hårfärger har du haft?

Svart, mörkbrun, ljusbrun, knallröd, plommon


Vem var det senast som gjorde något extra speciellt för dig?

Micke som köpte rosor bara så där :) Söto.


Dansar du i bilen?

Haha, nej. Går det?


Har du fått böter av något slag?

Nej, jag är en hederlig människa ;)


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta


Vilken radiostation lysnade du på senast?

Rix FM


Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

"7/9-07. Kurs: Din framtid. Krister"


När var du i kyrkan senast?

På farfars begravning


Hur länge har du campat i ett tält som längst?

Aldrig campat på riktigt. Bara på gräsmattan bakom huset :)


Vad har du närmast dig som är rött?

Min datamus har lite rött på sig.


Känner du någon med samma födelsedag som dig?

Ja, massor faktiskt. Eller ja... 4 i alla fall


Kan du spela poker?

Ja, det kan jag. Men av princip så gör jag det inte.


Hur många gånger har du flyttat?

5 gånger


Vilken är din favoritplats?

Det tar emot... Men Åsen :)




Tio första:
Första bästa kompis:
Erika
Första bil: Återstår att se. Gärna en sån snygg bubbla som står utanför Lecab. Silver.
Första kärlek: Jocke i 4:an
Första husdjur: 2 Angorakaniner, Snobben och Mysen
Första semester: Till Uddevalla med familjen när jag var 3 tror jag,
Första jobb: Jordgubbsförsäljare. 14 kronor i timmen. Det ni.
Första köpta skiva: Aqua
Första riktiga kärlek: Skulle väl vara Johan då
Första piercing: Öronen. Fler lär det inte bli.
Första konsert: Per Gessle

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Rödvin som avslutning på Susannes kalas.¨
Sista bilfärd: Åkte hem och handlade med Micke igår.
Sista filmen du såg: Hitch
Sista bubbelbadet: Under en av litteraturkurserna. 7:an var det nog. Läste Madame Bovary i badet då.
Sista spelade cd: En av Mickes brända bland-cds i bilen
Sista gången du grät: I tisdags. Frustrerad över att bussen inte kom och ledsen för att jag inte hade sett Micke på länge.
Sista måltiden: 2 mackor och te.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej :)
Blivit kär vid första ögonkastet? Både ja och nej...
Varit på tv? Japp
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja, det har jag nog.
Haft ett one night stand? Nej... men ett 3-night-stand, om det räknas :)
Busringt till nån? Ja, när jag var mindre.

Sju saker du har på dig:
1. Strumpa på höger fot
2. Strumpa på vänster fot
3. Trosor
4. Bh
5. T-shirt
6. Mysbyxor
7. Hårsnodd

Sex platser du vill åka till:
1. Irland
2. Island
3. Skottland
4. USA
5. Sverigesemester
6. Hem

Fem kroppsprodukter du använder varje dag:
1. Olive ansiktsrengöring
2. Olive dagcreme
3. Duschcreme
4. Shampo
5. Tandkräm

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Micke
2. Lisette
3. Susanne
4. ???

Tre val:
Svart eller vitt? Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Bo i ett jävligt fint hus.
2. Skaffa ett jobb som jag trivs med, och som ger tillräckligt bra betalt.

En sak du ångrar:
1. Ångrar delvis att jag sökte lärarutbildningen. Men tänk så många underbara människor jag hade missat då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0