Djungel och dumhuvud.

Det här med massagebänkar är verkligen en djungel. Speciellt när lärarna säger att si och så ska bänken se ut, poch så hittar man ingen si-och-så-bänk för mindre än 7000:- Puh! Snart ska man börja massera så börjar bli lite akut. Vill ju inte ha så smal bänk heller så folk ramlar av. Det vore ju tråkigt.

Jag gjorde förresten bort mig idag. Jag hatar när någon pillar på mina fötter. Jag blir kallsvettig och får typ febervärk i benen och jag vill inget hellre än att sparka vilt omrking mig. Samma sak om ett alldeles för tungt täcke ligger över fötterna. PANIK! Imorgon är det dags... Fotmassagen! Så i eftermiddags frågade de "Är det någon som tycker det är jättejobbigt när man tar på fötterna?" Dum som jag är råkade jag nicka lite försiktigt. Jag sa inte ens något. Men ta mig tusan. De såg mig. Och därför "Jaha... Då visar vi på dig imorgon då, hehe." Smart Marie... Smart!

Nu ska jag titta klart på Idol. Sen ska jag klippa tånaglarna. Usch. Ryser när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: älsk

haha...! det går nog braaa ska du se !

2007-09-18 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0