Det har varit värre.

Kalas hos Susanne igår då. Trevligt som alltid. Blev en hel del vin, vilket känns idag. Mår inte jättedåligt, men det blir inte mycket fysisk aktivitet idag känns det som :) Ska åka och handla sen, det får nog räcka :)

Jag är så sjukt nervös inför morgondagen. Har inga futtiga fjärilar i magen inte. Det är nog snarare JAS Gripen som är där inne och flyger runt. Blir att sova tidigt. Ska ju upp senast klockan 5. Usch :) Tiiiidigt. Vågar inte sova på tåget heller. Då vet man aldrig var jag hamnar :)
 



Skraj!

Mmm... Just det. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer att gå jättebra, jag lovar! :)
Fyller Susanne år eller var det kalas ändå? Och bordet förresten... jag tror att jag måste skaffa mig ett lite mindre, kan vara svårt att röra sig här inne annars, men tack i alla fall :)

2007-09-02 @ 18:58:45
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0