Suck.

Beteendevetenskap är verkligen inte min grej. Jisses vilket sömnpiller. Tur det bara är en dag till. Annars hade jag nog blivit sjuk av tristess. Sen på onsdag blir det anatomi igen. Jippie! Älska lite konkret fakta och inte bara massa "Det finns inget rätt svar"-babbel. I've had enough of that. Speciellt eftersom just hon alltid har ett rätt svar i alla fall. Dubbelmoral it is.

Kaffeautomaten strejkade idag. Ve och fasa. Jorden höll på att gå under. En sån tur att vaktis fixade den till nästa fika *puh* Tvåkronorscappuccino måste man ha :) Smask! 

Jag har inte så mycket att säga. Jag har inte tid med något liv. Jag vaknar, åker till skolan, kommer hem, lagar mat och sover. Och sen börjar det om...

Strumpshopping i helgen i alla fall. Det blir skojigt. Kanske träffa en och annan gammal Rättvikare. Och massera massa massa hoppas jag. Mamma har lovat ut mig både till höger och vänster. Får se hur mycket som hinns.


Det känns konstigt när en människa försvinner bara så där. Även om han inte var en närstående så var han en släkting. Känns ändå tomt på något sätt. V.i.f. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0