Sova.

Idag hade vi stressfysoiologi. Man skulle väl kunna säga att den gick ut på att klassen sov i 40 minuter på yogamattor medan läraren försökte gå igenom en avslappningsövning :) Ja... Jag tycker inte att den här utbildningen är så pjåkig. Känns lite drygt att skriva en uppgift om självkänsla, göra 40 instuderingsfrågor i anatomi och en hemtenta till på måndag dock. Blööh. Men det får man ta. Det kunde varit värre, och det känns ändå ganska slappt. ^^

Imorgon blir det träning och sen städa på balkongen. Så dags nu när vi ska flytta ut? Men det är mest för att besiktningsnissen ska se hur det ser ut. Åhh vore såå skönt att flytta NU! Inte i januari >_< Jag ville ju få plats med julgran. Eller åtminstone ljusstakar. Men nej... Inte det inte.

Jag vill ha ett extrajobb. Ge mig? Någon? En LIA-plats måste jag fixa också. Hela klassen har typ redan fixat så lär väl bara vara Thai-massagen på Krp som är kvar. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0