Sinnesförvirrad.

Jag tar verkligen priset.

Idag gick jag upp klockan 7 och städade lägenheten och packade. Vet ni hur svårt det är att få med sig en massagebänk? Det vet jag nu. Jag tror det dröjer innan jag gör om det *puh* Halv 10 stressade jag ner på stan och köpte massageolja och godis. Halv 11 åkte jag hem igen för att hämta mina saker och åka ner på stan igen. I dörren kommer jag på att jag skulle ha en rullgardin med mig hem också. Nöjd och glad staplar jag iväg med massagebänk och jätteväsa till bussen. När vi kommit till Kroppkärr kommer jag på det... Plånboken ligger kvar hemma i hallen!!!

Well... Jag är i dalarna med massagebänken, och plånboken ligger kvar i Karlstad. Det blir nog en billig hemmavistelse för min del :) Imorgon ska jag börja massera folk i alla fall. Det ser jag fram emot. :) Jag hittade en svindyr mandelolja för 100:- Den luktade inte ens. Besvikelse. Jag trodde att den skulle lukta lite i alla fall. Får köpa lavendel någonstans tror jag.

Nu ska jag sova. Hundhögen lär ju vakna vid 4-tiden imorgon. *snark* 4 chinchillor är ingenting jämfört med 5 hundar ska ni veta :) Galet

image129
Sötaste Kalle slappar i gräset

Kommentarer
Postat av: älsk

haha du är DUKTIG! =) ska på samtal kl 11 sen är det städ och tvättdag som gäller. bortbjuden på mat till kl 19 också. men du, när får man komma å ligga på bänken då? =)

2007-10-05 @ 09:33:58
Postat av: jaanet

äääh plånbok e väl en världslig sak ;)

2007-10-05 @ 12:15:16
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Susanne

Någon i mitt hushåll tyckte att en hund värd namnet Kalle borde vara betydligt större och tuffare ;)

2007-10-12 @ 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0