Så många idioter det finns.

Det finns alldeles för många idioter på den här planeten. Det borde fan vara licens på alla hundar. Och nej... Jag inbillar mig inte att alla människor hade brytt sig om det och att det alltså inte hade hjälpt bla bla bla bla... Men NÅGOT måste ju hindra idioter från att skaffa hund? Idag när jag kom hem från stan gick jag förbi ett par med en jack russel. "Akta så han itne biter nu..." säger han till frugan som har hunden i ett långt koppel... Morr och tugg sa det, och så satt han i mitt lår. Härligt. Jag blev så förvånad så jag bara fortsatte gå. Men det verkade ju inte heller bry sig eftersom de inte sa ett ljud så. Om man VET att hunden biter... Borde man inte hålla den i liiite kortare koppel då åtminstone? Om hundet biter... Varför tar man inte bort den? De lär ju ha misslyckats ganska duktigt i den hunduppfostran. Kommer sluta med att den stackars hunden biter någon riktigt illa. Olämpliga hundägare... Nej, tack. Lär er något innan ni skaffar hund, för helvete. Och folk klagar på den eeelaaaakaaa ooondaaa Kamphundarna. Pfffft.... Kvittar vad det är för ras. Inse!

Annars slog det slint i mitt huvud idag. 1. Jag shoppade. 2. Det var inte ät- eller drickbart. 3. Det var lila, och det var inte en gammal FBK-matchtröja.

Varkar vara någon slags idiotdag idag.

Om 1½ timme kommer en nisse och ska kolla på lgh. Om någon bara kunde få den nu så jag slapp städa ihjäl mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

oooj! Hur gick det med benet då? Och du har rätt, hundkörkort nu!!
Ses snart! :)

2007-10-25 @ 18:33:39
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0