Mjaaa...

Seg dag idag. Seg vecka över huvudtaget. Känns som att det aldrig blir helg! Fick sluta tidigare idag i alla fall så att vi hann med tidiga tåget. Lillemor är allt en pärla hon. Hann i tid till medelpasset 16.30. Men shit... Jag vet inte jag... Inte känner jag mig så tränad direkt. Var lite för simpelt. Kanske får börja masa mig till Intensiv-passen. Synd bara att de är så sent. Man kan ju inte sova så nära efter träning. Man är ju speedad som en tomte då.

Håller fortfarande på att plugga till provet imorgon... Det ser ni väl? Jag pluggar som aldrig förr... Det blev lite förvirring i min hjärna när jag skulle läsa igenom anteckningarna. De som känner mig vet att jag skriver väldigt fult och slarvigt, men detta tog nog priset. Kunde inte komma fram till vad kukocyter var för blodceller. Efter en evighet konstaterade jag dock att det stod leukocyter. Så tokigt det kan bli i Maries värld.

Jag har fortfarande inte ätit upp Delicatobollarna. Hemskt av mig. Men jag har skärpt mig lite när jag har börjat skriva ner allt jag äter. Känns så jobbigt att se allt elände svart på vitt :) Mycket bra knep. Att jag inte har gjor det tidigare.

Nä.. Kukocyterna kallar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det hade varit klart festligare om de hette kukocyter i stället :)

2007-10-31 @ 20:40:31
Postat av: Anna

Hahhaha kukocyter! Det tycker jag var ett mycket bättre namn! Jag är en dålig människa Marie! Jag pluggar inte som jag ska och trots att jag inte skaäta godis och sånt sitter jag nu och äter upp snacksen jag köpt till på fredag! Handen är djupt nere i en trehundragrams dillchipspåse nu. Tur att det inte är jag som ska vara lara croft ;)

2007-10-31 @ 21:38:17
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0