Mitt nya liv... Igen.

Idag har jag börjat mitt nya liv igen. Undra hur många gånger jag har börjat ett nytt bättre liv egentligen? Och katter som bara har åtta. Stackars dem. Jag har avverkat minst 100 bara i år. Jag har snart börjat med kostdagbok. Jag börjar idag därför att jag inte har ätit något godis. Ännu. :) Man måste börja någonstans ju. Iofs hoppade jag över träningen idag. Men det var för en bra sak... Jag lovar.

Annars så tar jag mig friheten att drabbas av pluggsjuka imorgon. Beteendevetenskapen går ut på att göra en massa övningar som vi redan har gjort på Estetkursen. Fast någon slags light-version av dem. Så nej... Jag behöver plugga till provet på torsdag + stressgrejen och 1000 andra saker. Typ lite leder på latin och sånt annat elände. Hujeda mig. Vart ska allt få plats. På fusklappar?


Undra hur länge en förpackning öppnade delicatobollar håller sig? Vi öppnade dem i lördags. Börjar bli stressigt nu... Bara en?

Kommentarer
Postat av: jaanet

hehehe.. delicaobollar e verkligen djävulen.. jag brukar drömma om dom till å med

2007-10-30 @ 13:28:53
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0