Jippie.

Typ i början av nästa vecka ska vi kolla på lägenhet. Roligt roligt. :) Minuset är att vi tyvärr har hunnit pallra oss in i oktober månad och att vi kan bli stående med dubbla hyror då. Inte coolt. Så om inte det går att lösa på något sätt så blir det no-no. Tråkigt nog. En 3:a skulle inte sitta helt fel faktiskt. *drömmande suck*

Undra om man ska äta något idag då? Inte ätit sen 2-fikat. En stor sockrig bulle. Just ja... En glass också. Jag har börjat ett nytt liv... Ett liv med mer socker än någonsin? :) Och idag lutar det mot snabbmat. Igen. Hopplöst att vara en Marie.

20:e ska vi ha klassfest. Det blir roligt. Se till att hålla sig i skinnet då. Iofs har jag inte kommit på när man ska hinna dricka. Tacobuffé på Ankan 19.00. Att börja vid 17.00 och vara full när man äter känns väl kanske konstigt. Kommer ju vara mätt på öl då. Då är ju hela buffégrejen onödig? Men att hinna dricka efter mat och innan utgång det blir nog jobbigt. Då blir det mycket dricka på lite tid :) Och jag har inte råd att pimpla ute. Så tät är jag inte :) Om jag inte säljer mig själv på torget innan såklart. Det är ju en idé.

Jag är "handla julklappar"-sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0