Jag tror att jag dör ihjäl!

Vissa bostadsbolag verkar vara lite schizo... Jag nämner inga namn. Vi fick inte alls flytta in tidigare nu helt plötsligt. Trots att tanten betalar decemberhyran. Då måste vi också betala decemberhyra för den. Så nu får vi flytta in i januari och ha kvar det här äckliga råtthålet till februari. Aldrig kan det vara bra. HAde vi fått flytta in i decemer hade vi kanske klarat oss från dubbelhyra om någon förbarmat sig... Men nej nej. 11000 i hyra i januari kommer att sitta fint det. Jag hoppas tomten är generös.

Kommentarer
Postat av: Peter

haha...tror jag vet vilket bolag du menar, det börjar på "K" och slutar på "B" :P hade själv det problmet när jag flyttade från herrhagen till färjestad, dock åkte jag på två månaders dubbelhyra :/ men nu slipper du ju köpa massa julklappar :P

2007-10-10 @ 17:58:26
Postat av: jaanet

alltså jag har vetat det länge.. att dom e mongo.. men vafan, inte såå mongo.. usch! Stoppa hundbajs i deras brevlåda! ;)

2007-10-12 @ 17:53:35
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0