It ain't pretty...

I'm tellin' you.. It ain't pretty. Men nu är det i alla fall dags att åka. Att jag ser ut som den galne professorn som prostutiuerat sig och sen glömt att man inte ska bada med hårtorken är ett senare problem. Förhoppningsvis är det mörkt och alla är fulla och då är det ingen som tänker på det. Har jag sagt att hag hatar mitt hår förresten? Med den nya frisyren kan man välja på platt eller elektriskt. Bra va!

Nu ska vi se om problem är bra simmare eller inte. Mot dimmorna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah, jag tror att du är skiiitsnygg! :) Hoppas att du får skitskoj ikväll!
Tycker att du gissade ganska duktigt på Janets hemliga gäster ;) Hur sjutton kunde du gissa på att det var jag som var benet? hehe

2007-10-20 @ 17:00:27
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0