Höstens marknad avklarad.

Nu har jag trängts färdigt i Rättvik för ett halvår framöver. 11 par strumpor, 1 par knallrosa foppatofflor och massageoljor köpte jag. Inget tunnbröd och inget godis. Riktigt illa faktiskt. Såg ett par kändisar som inte såg mig (Eller så ignorerade de mig bara?) och sen var det kändisar som såg mig men inte vågade hälsa. Bah! Elakt värre tycker jag nog :) Träffade Linda, Tomas och Elvis också :) Måste åka upp till Gävle snart igen. Och de lovade att komma och hälsa på snart. Blir roligt det. Hoppas vi får en större lägenhet snart då så att de får plats :)

Köpte ju så klart munkar också. Inga äppelmunkar dock. Förstr inte varför man slutar göra de godaste munkarna? Idiotiskt. Jajja. :)

Imorgon blir det Karlstad igen. Konka massagebänk. Jobbigt, men sönt att komma hem till sin egen säng. Ikväll ska jag klippa av håret. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åh vad roligt med marknad! Jag älskar marknader men har inte vart på nån på hur länge som helst :/
Hoppas på att få vara massagekund snart förresten :)

2007-10-06 @ 16:31:15
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Peter

Men Marie! Inge godis?? Inge tunnbröd?? :o är du på väg o bli sjuk?? :S

2007-10-07 @ 10:28:27
Postat av: madeleine

ELVA par strumpor kvinna!? 11 par. du måste ha tusen par nu efter alla marknader =)

2007-10-09 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0