Dressed for success?

Vad ska man spöka ut sig till på Halloween då?

Förslag hittills:

Någon rosa sjöjungfrudräkt som tillhör en 7-åring. Risken finns att jag spräcker kostymen med mina osmala höfter.

Pudelrockare. Med mitt platta hår? Mjaaa...

Samantha Fox. Ehh ja... Micke har fått för sig att vi är sjuukt lika sen jag klippte mig... Jag vet inte om jag är beredd att hålla med? Hon har definitivt snyggare ben i alla fall.


Ja, alltså... Jag ser då rakt inte vem som är vem? Vem är jag?

Big NO-NO som jag inte tänker köra på:
Djävulshorn/Shedevil.

Häxa.
Spöke.




Här ser ni förresten prov på min estetiska sida. Samt min kassa ironiska humor? Mat-tema hos mössen *höhö*



Och här är beviset för att jag faktiskt har lite gröna fingrar. Om ni kollar noga ser ni nog den lilla paprikan!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hhaha jag tycker att alla förslagen var grymt bra! Och är det inte ganska coolt att du har en pojkvän som tycker att du är lik kvinnan som antagligen var orsaken till hans våtaste drömmar i de tidiga tonåren? Haha, och du har snygga ben!

2007-10-14 @ 13:22:50
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0