Bra bartender

Ankan hade en jävligt bra bartender igår. Han kunde göra drinkar han. Han gjorde "en drink som är vad som helst men inte ett dugg söt" till mig. Och den var svingod! Smakade blodapelsin eller något... Det kanske bara var blodapelsin. ^^ Tyvärr hällde jag ut den i knät på mig själv 5 sekunder senare. Men det var gott så länge det varade. "En drink som är vad som helst men inte ett dugg söt" på Nöjes däremot... Det var nog bland det sötaste jag har smakat. Smakade päronsaft. Eww... Minus till honom.

Annars så är kylskåpet tomt och jag är hungrig. Får städa lite till innan jag pallrar mig iväg och handlar. Sen måste jag hinna plugga någon gång också. Men det är en världslig sak.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du, Gin & tonic borde ju vara alles perfekt för dig.. det kanske var det du fick att dricka? Den är jätteäcklig tycker jag, haha men bara för att jag gillar söta drinkar :) Den smakar bara sur grape typ.. :) Tack för matsällskapet :D

2007-10-21 @ 16:16:07
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0