Back in Charlestown.

Japps. Då var man hemma i Karlstad igen då. Skönt. Var hur mycket folk som helst på bussen. Alla var tvungna att gräva över massagebänken också så det tog 7 svåra år att få fram den när jag skulle byta buss. Men jag kom ju med i alla fall. Uppenbarligen.

Så fort jag hade landat så bar det av för att kolla på lägenhet. Den var ljus och fin och massor med hål i väggarna. Vilket är bra. För då kan man sätta upp lite tavlor. Det kanske till och med kan kännas som om att man bor där? :) Fanns tyvärr inget bredbandsuttag i det tilltänkta datarummet men... Det är bara att dra kablar hejvilt det. Ljusgrönt sovrum dock... Kommer inte passa alls med det som står i sovrummet nu. Hujeda mig... Men matchning har ju aldrig varit min starka sida så... Vem bryr sig? :) Du får blunda när du är på besök, Susanne. Vill det sig väl kan vi börja flytta in 10 december. I värsta fall blir det två dubbelhyror a' 10 500:- Nej tack, säger min plånbok om det. Då bor jag nog hellre kvar i det här råtthålet. :)

Imorgon blir det att massera med klasskompisarna. Härligt. Då kommer jag bara ha 4 kvar att ge och 4 kvar att få för att fixa tentan. :) Men måste ju öva inför uppmasseringen så... Bara att hojta det :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Min nacke och mina axlar är i princip orörliga jag skulle nästan ge dig allt jag äger om du skulle kunna fixa det :) Snyggaste skorna du köpt förresten! :) Vart ligger lägenheten du hoppas på nu?

2007-10-07 @ 21:07:19
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag tror jag överlever :)

2007-10-07 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0