Avslutar dagen med en stöld.

Jag stal dessa från min gamla klasskompis Angelica. :) Avsluta dagen med en liststöld låter bra :)

Hur bor du: I en 2:a med sambo och 15 kräk.
Hur och vart vill du bo i framtiden: I ett stort fint hus. UTanför med centralt :)
Brukar du komma i tid: Absolut. Tidspessimist
Vad hade du i din mun senast: Mc Feast. Plusmeny såklart.
Har du bra kondition: Hyfsad, men det kan alltid bli bättre.
Hur lång är du: 158 cm över havet
Hur känner du dig just nu: Sömnig
Hur upplever du dig själv som person: Glad realist.
Vanligaste färg på dina kläder: Allt i gråskalan. Sen jag började umgås med Susanne har det börjar bli lite mer färger :)
Kan du laga mat: Det beror på vem du frågar tror jag, men jag svälter ju inte i alla fall
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar till hälsoterapeut/instruktör.
Vad har du på dig: Svarta crockerjeans och rosa top från Vero Moda
Har du någon fobi: Djur med fler än fyra ben
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag nog
Vilket är ditt senaste inköp: Chinchillasand
Din favoritdryck på morgonen: Earl Grey-te
Projekt just nu: Mja... Överleva att pendla till Sunne i två år? :)
Vilken tid gick du upp idag: 05.00
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Japp. Boobs off, typ...
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN och 216:- tillbaka på skatten.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, vad jag vet.
Vad hade du sönder senast: Ett glas när jag diskade 
Senaste alkoholintag: Hmm... När spelade jag spel hos Susanne sist? :) Det var nog i september.
Har du haft mörkt hår: Jag föddes väl med det typ... Annars har det varit svart två gånger också.
Är du morgonpigg: Verkligen inte.
Vem snackade du med senast: Min syster
Stjärntecken: Kräfta
Varm favoritdricka: Te
Alkoholhaltig favoritdricka: Helenas Hallon som jag fortfarande inte har någon aning om hur man gör. Tess, tell me! Du har ju ändå jobbat där! :)
Snällast denna vecka: Micke. Alltid snällast.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Mja... Det var nog ett tag sen tror jag. Vad vet jag inte
När hånglade du senast: Nyss
Saknar du någon nu: Njae... Inte direkt.
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: En gång om dagen kanske
Gillar du dokumentärer: Japps
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska och så kan jag be om förlåtelse för att jag kom försent på tyska.
När fikade du senast: 2 gånger i skolan idag.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jag klarar det bra själv såingen behvöer göra speciellt mycket.
Jag får ont i magen: Väldigt sällan
Senast sedda filmen: På smällen. Skitdålig. Se den inte.





PERSONLIGT 
Namn: 
Marie
Födelsedag: 10 juli
Hemstad: Älvdalen/Åsen
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunett
Längd:  158 cm
Vikt: Det varierar mellan 57-60. Bara muskler såklart ;)
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: Nej
Rädslor: Massor med saker
Mest använda namn på msn: LillaMarie
 
FAVORIT 
Färg: Svart
Mat: Kinaaaa :)
Sport: Ishockey
Glass: Choklad
Godis: Choklad och lakrits
Affär: Mja... Stadium
Nummer: 5
Tuggummi:  Lakrits
Helgdag: Julafton
Årstid: Riktig vinter. När inga kryp lever *mahahaha*
Radiostation: Rix FM eller Nya City eller vad den heter.
Kroppsdel på motsatta könet: Händer!!!
 
VÄNNER OCH LIVET 
Vem av dina vänner är mest lik dig: Linda
Vem är mest högljudd: Jag tror inte någon är mer högljudd än någon annan.
Vem får dig att skratta mest: Alla. Annars skulle jag inte umgås med dem
Vem har du känt längst: Tess
Vem är blygast: Jag
När grät du mest: Hmm... Typ jämt? :)
Bästa känslan: Glädje
Värsta känslan: Sorg?
Vart vill du bo i framtiden: I Karlstad funkar
 
HAR DU NÅGONSIN 
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Tänkt på självmord: Nej
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Nej, verkligen inte.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Ja det har jag nog
Sett en död människa: Nej
Ätit sushi: Nej. Jag gillar inte rå fisk
Varit på scen: Ja
Retats: Ja
 
DU 
Svär: Ja
Sjunger bra: Nej
Duschar dagligen: Ja
Vill gå på högskola/universitet: Ja, tydligen
Vill gifta dig: Ja, kanske det.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: Mysigt om man inte är ute mitt i det
Spelar något instrument: Nej, och det tackar nog grannarna för
Äger en ipod: Nej. Kärringen mot strömmen. Visst är jag väl cool?
Sover med gosedjur: Nej, om inte Micke räknas  
För dagbok: Bloggar ju?
Sjunger i duschen: Haha nej. Så lyhört här
 
THIS OR THAT 
Pepsi/cola: Cola
McDonald´s/Burger king: Mc D
Singeldate/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Blåbär
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Döv

KAN DU 
Gå ner i splitt
: Om jag får skära av lite senor och sånt kanske :)
Skriva med båda händerna: Ja, men det blir ju inte läsligt :)
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja 
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Inte nästippen
Dansa: Alla kan väl det mer eller mindre bra?
Äta vad du vill utan att oroa dig: Hehe nej... Tack och lov för gymkort :)
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN 
Du nuddade: Micke
Du pratade i telefon med: Syster
Du msn:ade med: Peter kanske. Eller Susanne?
Du kramade: Micke
Du skällde på: Jag skäller inte så mycket jag
Du sportade med: Ensam på gymmet igår.

SENAST DU 
Skrattade: Idag
Grät: Vet inte
Tuggade tuggummi: Idag
Drog ett skämt: Ingen aning
Sjöng en sång: Idag :)
 
VAR ÄR DU? 
Vad ser man utanför ditt fönster: Ett förråd
Lyssnar du på musik nu:  Nope
Vad har du på dig: Jeans och tröja
Vad är det på din musmatta: Använder ingen
 
TROR DU PÅ 
Liv på andra planeter: Nope
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Spöken: Nej
Tomten: Nej 
 
ÖVRIGT 
Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ja! Godast!
Person du hatar mest: Jadu.. Jag ogillar många. Men hatar... Nej.
Vad borde man uppfinna: En Olivsked
Är du ett hälsofreak: HAha jaaa... Självklart! :)
Vilket är det värsta vädret: Slask


Kommentarer
Postat av: Snö

Vilket är det värsta vädret: Slask



Snöar det så blir det oftast slask. Alltså ogillar vi snö? Vi är äntligen överrens? :)

2008-10-28 @ 23:17:33
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0