Åhh suck.

Testade nya träningsprogrammet idag. Första delen. Hmm... Kanske klarade alla 12 repetitioner på ungefär 3 av övningarna. Snacka om att dessa musklerna har dolt sig bra förut. Men nu är det slut på det. Comin' to get you. Att den där vältränade tjejen alltid ska vara där och träna just när jag är där. Det ger ju bara ännu mer dödsångest när gäddhänget fladdrar i otakt med rörelserna. Men men... Det blir nog stela dansrörelser på Ankan imorgon i alla fall ^^ Ska köra Del 2 imorgon innan utgången. Då blir det billig fylla. Höhö. Måste hinna till systemet också, så får väl gå upp i gryningen. Flirta med Susanne också om hon kan sminka mig. Orkar inte själv :) Lathet. Ja!

Vi håller på att fixa balkongen så eventuella intresserad ser att balkongen är liiite stor egentligen. Just nu är det bara kaos överallt. Jisses säger jag bara. Förbesiktning nästa fredag. Vill inte. Jag kommer få ägna dagarna åt skolan och kvällarna åt städning. Tjoho, va roligt. Men det löser sig. Det gör det alltid, på ett eller annat sätt. Så det så.

Mmm... Ikväll är det Idol. Heja Christoffer!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Klart jag sminkar dig! :)

2007-10-20 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0