Trevlig kväll, trots allt.

Jo... Det här med våga vägra Nöjes och Arena gick ju inte riktigt enligt planerna. Till slut hamnade vi faktiskt på Nöjes, om sanningen ska fram alltså. Anledningen till det var att L var där, och det var inte direkt igår man såg henne. Så efter att ha missat bussen och istället skaffat skjuts var det dags att ännu en gång äga schlagerbaren. Mest satt vi nog ner och dansade en och annan mystisk dans i soffan faktiskt. Det är verkligen en helt underskattad dansplats, om ni frågar mig :) Var lagom mycket folk ute, och inte allt för många fjortisar heller (Nej, fjortisar är inte folk.). Än en gång bevisade dock bartendrarna (?) att de inte är i närheten lika bra på att blanda drinkar som de är på Ankan. Min Baileys + Minttu + Mjölk smakade... Ja... Mjölk. Undra om han glömde själva alkoholen.

Efter Nöjes blev det, helt enligt traditionerna, ett välbehövligt Whopper Meal på BK. Smaskigt. Sen köa i 100 år innan vi fick tag på en taxi. Vittnen säger att jag, trots att jag inte var direkt full, inte var så smidig när jag kom hem klockan 4 imorse. Ooops. Man kan inte alltid lyckas.

Idag har jag brottats vidade med uppgiften. Jag gav upp till slut och gick hem till K. Vi slängde ihop varsin uppvärmning på rakordtid, och just i detta nu borde jag lära mig den. Men min hjärna är sååå seg. Den vill ingenting. Ska ta tag i det om ett tag. Så jobbigt att räkna, prata och röra sig samtidigt. Det här med att göra flera saker samtidigt har aldrig varit min grej. :)

Kommentarer
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

2007-11-11 @ 18:51:27
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0