Tha Blobb!

Jag vill bli frisk! Jag vill träna! Jag känner mig som en dallrande blobb som dallrar fram på gatan. Inte för att jag kände mig speciellt fit innan, eller så. Men då kunde jag åtminstone träna och känna att jag gjorde något åt det. Men nej... Bara att gå upp för trappan till lägenheten får mig att låta som Darth Vader, för tusan! Jävla aphosta. Jag är nu inne i fasen "Hosta slem tills du typ spyr", efter det brukar "Hosta, utan att det kommer något slem, tills du nästan spyr" och sen är friskheten nära förestående. Låt det gå fort. Snälla!

Idag ska jag sätta ihop alla låtarna till mitt mycket avacnerade pass. Ujuj.. Det är både korssteg och jumping jacks *haha* Hrmm... Okey. Det är inte avancerat. Men tillräckligt för att ta kål på mig just nu i alla fall.

Snart bär det av till Alster för julmarknad. Myselipys. Men den där snön var ju inte mycke att hänga i granen i alla fall. Blir så trött på den här stan som aldrig kan vara riktigt kall. Jag tror jag ska ta mitt pick och pack och flytta till Jokkmokk eller nåt. Där lär det finnas snö i alla fall. 

Jag kan villigt erkänna att gårdagens biogodis blir dagens frukost. Wonder why I fell lika a blobb. Sjukdom = Tröstätning. Det blir en ond illamående depressionscirkel. Filmen var bra i alla fall. Därför det finns så mycket godis kvar. Det är ett "bra film"-tecken. Se den! Jag kände hur alla fördomar fick lite vatten på kvarnen ^^ Spännande värre, i alla fall.

Nej... Om man skulle ta en macka också?

Kommentarer
Postat av: jaanet

jag hostar också.. lixom sådär irriterande när som helst.. utan förvarning.. å seg e jag också! ååå

Krya på dig!!! :)

2007-11-25 @ 19:15:23
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: susanne

vad det gäller filmen så vill jag påminna dig om att den är FIKTIV... så bygg inte dina fördomar på den ;)

2007-11-25 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0