Smärta!

Jag kan inte beskriva med ord vilken jävla smärta jag känner i kroppen just nu. Ont i varenda muskel och blåsor på fötterna. 9 jävla timmar har vi tränat på två dagar. 3 igår och 6 idag. Mjaa... Det känns. Jag vill inte veta hur det kommer kännas imorgon. Just nu känns det typ som om att någon körde över mig med en ångvält, backade tillbaka över mig och sen körde framåt igen.

På måndag ska uppvärmningen vara klar, så helgen går väl åt till det. Måste hitta bra musik med tydliga 1:or och 8:or. Nej, jag fattar fortfarande inte det där. Idag gjorde vi uppvärmning i grupp, och jag tror jag var i otakt heeela tiden. Men det blir nog bra. Jag har inte sämst taktkänsla i alla fall. Men nästan.

Undra om man orkar köra Core imorgon? Ryggen och magen är nog de mest förskonade muskelgrupperna. Så de kanske kan behvöa en omgång... Det får vi väl just se. Efter att ha svettats en hel dag utan en chans att duscha känner man sig mindre fräsch.

Däcka i sängen låter ganska skönt tycker jag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0