Skönt!

Vi fick ta tidiga bussen hem idag. Hur underbart som helst att vara hemma 14.00 istället för 16.00. Nu borde jag ju se till att göra något vettigt de två extra timmarna också. Hmm... Slappa framför tvn? Jag är helt täppt idag. Orkar egentligen ingenting. Lovar att min hjärna simmar omkring i världens snorhav just nu. Blääh. Kanske inte var så bra att träna igår... Men men. Det var ju bra. Skrev ihop mitt pass på bara 30 minuter. Ganska bra med tanke på att uppvärmningen tog två dagar? :)

De där människorna som ska ha våran lägenhet och gääärna ville ha den tidigare ville inte betala halva hyran. De ska inte in en minut tidigare då heller. Får väl skylla sig själva om de får bo här i tapetklistret sen då. Blir så trött på folk som alltid ska vela fram och tillbaka. Eller ja... De visste ju hela tiden att de ville ha den tidigare om de fick den iofs. Men hey... Jag betalar inte sååå gärna 11000 i dubbelhyra.

Nu ska jag ringa mammsen och avskriva julklappsönskan om underkläder, och ändra den till pengar. Igen.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0