Opassande.

Blev en ofrivillig, men ack så välbehövlig, vilodag idag. Min vad gör så jävla ont. Det är bara högervaden också, och det känns inte som träningsvärk. Därför får den vila idag. Opassande att det kommer just nu. Halsen börjar ömma också. inget sånt. Jag vill inte köra passet någon annan gång. Jag vill köra det på måndag när alla andra kör, så att de glömmer det snabbt om det går på tok :) Självuppfyllande profetia: Eftersom jag tror att det kommer gå på tok, så kommer det att göra det också. Inte bra. Inte tänka så.

Vad ska man äta idag då? Varma mackor med tonfisk och tomat? Mums. Det var länge sen! Just nu sitter jag och knaprar choklad. Inte så värst bra. Men himla gott.

Vet ni vad dagens guldkorn är? DET ÄR HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0