Om jag blundar så finns det inte?

Precis hemkommen från stan och grupparbete. Blir nog bra. Jag går på sparlåga just nu, och orkar egentligen inte bry mig. Bara det blir godkänt i allt så jag slipper göra om det om ett år så är jag nöjd. I don't give a shit. Ingen bryr sig om betygen i alla fall när man söker jobb. Jag har fortfarande 1001 saker att göra. Därför köpte jag en Cosmo och en påse med Djungelvrål på Konsum som jag ska krypa upp i soffan med. För om jag blundar och tänker att jag inte har 1001 saker att göra... Då försvinner de nog. Är det inte så det fungerar? Eventuellt ska jag göra 40 töliga instuderingsfrågor om Nervsystemet. Jävligt spännande. Eller inte.

Igår skrämde Micke livet ur mig genom att berätta att någon hade kanckat på våran dörr två nätter irad. Tack. Det är verkligen sånt jag vill veta. Runt 4 tiden en natt och vid halv 3 en annan natt. Usch. Stay away. Jag önskar mig en stor människoätande hund i julklapp. Men den ska ha en "dum-människa-radar" och bara äta dumma människor. Logiskt.  Efter att han hade berättat det drömde jag sjuka drömmar. Vi hade sett Insider innan om läskiga indrivare. Så jag drömde att vi var skyldiga folk en massa pengar som kom och jagade oss och hade allmänt hemska saker för sig. Sen vips så blev hela lägenheten fylld med getingar och i nästa sekund så drömde jag att jag hade tandställning igen och att den ramlade ur och tog alla tänder med sig. I nästa stund drömde jag att jag vaknade hemma hos typ Per Nuder. Vilket är väldigt skumt. Jag är totalt ointresserad av politik, och det är inget jag brukar fundera över. Kanske har hört hans namn på bussen i förbifarten? Min hjärna har inte varit så logisk inatt helt enkelt.

Nu blir det Cosmo och godis. Djungelvrål är nog jättebra mot slemhosta. Det är jag övertygad om. Förresten så snöar det. Och om det hade legat kvar på backen så hade jag nästan varit glad. Men nu är det bara typiskt äckligt Karlstadsslask.

Herrå!


Kommentarer
Postat av: Sus

Per Nuder av alla människor?? haha

2007-11-23 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0