Noskapin is the shit.

Just i detta nu överkonsumerar jag Noskapin för att ta mig igenom min egen uppvärmning. Känns bra detta. Jag har inte ens börjat på konditionsdelen ännu. Hur ska nu detta sluta? Dessutom är det väldigt halkigt på mattan med allt studsande hit och dit. Men men... Det får gå det med. Inte nog med att det är svårt att hålla reda på alla armar och ben. Man behvöer dessutom en magisterexamen i musikanalys för att kunna göra styrkedelen. Hittills har jag bytt låtar ungefär hundra gånger. Bara idag alltså. Men det får väl snart bli som det blir. Jag orkar knappt ha ångest längre. Min hjärna är inofficiellt på jullov, och återkommer pigg och utvilad den 14 januari *Slut på meddelandet*

Jag ska nog gå och köpa mjölk sen så jag kan baka scones till älsk kommer hem. Jag har längtat efter scones hur länge som helst. Jag hoppas att dinkelvarianten är lika god som den "vanliga".

Egentligen har jag inte tid med något annat än skola. Just därför gör jag allt annat än skola. Varför gör jag så? Är det något allvarligt fel i huvudet på mig eller? Det vore väl ingen nyhet iofs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0