Mör mörare...

...Mörast, Jävligt mörbultad. Så känns det i lilla ryggen idag. Imorse när jag vaknade kändes det somom jag hade kört ett stenhårt ryggpass. Men nej... Bara lite massage. Får väl se hur det känns imorgon. Just nu gör det ont överallt. Men det blir nog bra det med. Jag längtar tills vi får lära oss krossa med armbågen. Det kommer att bli såå bra för mina puckelpistar till muskler. Massageläraren bara skakade på huvudet och undrade vad jag håller på med egentligen. Jag undrar samma sak. Jag trodde mina muskler skulle må hur bra som helst. Men nej. Inte någonstans :) Är som en 80-åring.

Vi fick "hemtentan" för massagekursen också. 70 massager att ge och 30 att ta emot. Jag tyckte taktilen var mycket, och det var 10/5. Jisses. Tur att vi har fram till sommaren på oss. Annars hade det varit jobbigt :) Roligt är det i alla fall. Men trött blir man. Svettas som en galning när man masserar, och när man masseras.

Ikväll blir det Idol (UT MED AMANDA!!!). Sen shoppade jag loss massa onyttigheter på Hemköp som blir att äta med älsket ikväll. Mmm... Men först mat kanske? Eller kanske sova en skvätt först.


Kommentarer
Postat av: Jelica

jag tror nästan att det kan vara spänningar i nackmuskler men svårt att ta tid till mig själv :P Dumt jag vet.. Borde gå till massören jag oxå :D haha ..

2007-11-30 @ 20:26:10
URL: http://mylifeas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0