Minne som en guldfisk.

De ringde från Rumpan för en timme sen ungefär och upplyste mig om att min jacka hängde kvar där. Konstigt tyckte jag, eftersom jag absolut inte hade något minne av att jag hade den på mig när jag gick dit. Jag var helt säker på att den var hos Anna. Se så fel man kan ha. Allting var kvar i jackan i alla fall, som tur va :) Älsk tycker bara att jag är väldigt pinsam. Och äcklig. :)

image147

Här är jag och min partypolare Barbie. Snodde bilden från hennes blogg.
Är vi inte tjusiga, så säg? :)

Nu är jag sjukt sugen på något riktigt onyttigt att äta.
Hittills har jag ätit en chokladboll och druckit ett enormt glas o'boy :)

Kommentarer
Postat av: jaanet

hehehehehe.. snyggaste bilden haha :-)

2007-11-03 @ 16:33:40
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Peter

olala....vilka babes, speciellt lara croft ^^

2007-11-03 @ 17:41:53
Postat av: O

Mumsig tjej ..... dvs Lara Craft ...

2007-11-03 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0