Julafton för mig!

Var till Susanne och Johanna och provade kläder som skulle slängas. Fick med mig en hel kasse med tröjor hem. Och två par fina skor. Som en lill-jul för en shoppinghatare som mig.
Massor med fina kläder utan att gå i en enda affär och våndas :)
En stjärna i himlen till dig, Johanna!

image151

Imorgon blir det tidiga tåget 06.30 från stan. Till Torby innan lunch, och sen stressfysiologi efter det. Jag har varken gjort några yogaandningar eller någon avslappning >_< Men jag glömmer verkligen hela tiden. Får väl ställa andnings-och avslappningsalarm eller något :) Fredagen blir i alla fall ledig. Då ska jag sätta igång på allvar med passet. Nästa vecka ska vi ju massera och då har vi fått mail om att vi ska planera egen-tid på kvällarna. Som det kändes efter taktilen kommer jag nog vara rätt mosig efter kroppsmassagen.
Men jag ser fram emot att få knåda!

Fredags- och lördagsmys blir det också. Idol på fredag och bio på lördag. Blir ju inte bättre.
Sen är det julskyltning på söndag.
Mys mys mys.
Om det bara kunde bli lite snö tills dess också!



Jingle bells, jingle bells....

Kommentarer
Postat av: Evasleva

Vad skönt att få kläder så där. En sån vän vill jag också ha! :)

2007-11-22 @ 08:25:12
URL: http://www.letarbalans.blogspot.com
Postat av: jaanet

men nuuu snöar de.. massa massa massaaaa :):):)

2007-11-23 @ 11:44:51
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0