Jorden calling!

Hallå. Energin? Hör du mig? Nej... Tydligen inte. Senaste två dagarna har jag inte velat göra annat än att sooova. Vet inte vad det är för fel. Det visar sig väl framöver. Fick helt galen kramp i vaden inatt också. My god, så illa brukar det inte vara. Och jag säger brukar eftersom jag har haft det varje natt i typ 2 veckor nu. Lite drygt. Inte så skönt. Bara ena vaden också. Den är rätt mör nu. Eller öm kanske är ett bättre ord.

Herr Galen har fått skäll från våra lärare också. Jag trodde inte att vi hade såå mycket ångest för passet..? Men tydligen. Ryktet säger också att det är lärarna som klagat mest, eftersom vi typ sovit på deras lektioner efter fysen. Men konstigt att man somnar på avslappningen när man får madrass, täcke och kudde och går upp 5 på morgonen? Nej. Men men... Han skulle göra om upplägget i alla fall. Får väl se vad det blir istället då. Bara han får vara kvar som lärare. Han kanske inte är så pedagogisk, men han är jävligt bra på det han gör. Som sagt... Alla instruktörer framstår som mesar efter att man haft honom.

Imorgon ska jag på dansaerobics. Höhö. Jag som hade svårt att hålla koll på armbar och ben på den vanliga aerobicen. Får se hur det går :P Men roligt att göra något annat. Annars är det bara den jävla medel-jympan och alla de passen är lika. *Znark* Efter jul blir det i alla fall 2 aerobicpass och 2 step-passi veckan. Och tre yoga! Äntligen. Kanske man kan bli lite rörlig igen.

Nu ska jag lyssna på lite mer skräpig aerobic-musik. Förstår inte vad det är för människor som gör dehär skivorna. Man blir ju gråtfärdig så dåligt det är. :) Mat kanske man borde handla också? Ähum... Jo...


Kommentarer
Postat av: jaanet

ååå dansaerobics.. suuperkuul :):):) de kommer gå asbra!

2007-11-23 @ 11:45:47
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0