Jag suger!

Jag suger verkligen på att skriva personliga brev. Dessutom känns det så jävla muppigt att söka jobb på ett företag som inte annonserar efter folk. Åhhh ångest! Men men... På min "Visionskarta 2008" ska det minsann finnas med som sommarjobb. Och vår lärare har dyrt och heligt lova att det där funkar (Jag är fortfarande skeptiskt, men hoppas kan man ju.) Ska ringa Rättvik imorgon för att ragga referensmänniskor och lite VFU-papper som jag lyckats tappa bort. Kanske kan vara bra att ha lite positiva omdömen att vifta med. Me need sommarjobb! Kanske är lite i tidigaste laget? Men snart börjar ju alla andra och då är jag körd. Att jag har tömt utedass i 5 veckor är väl ingen supermerit direkt... Den är åtminstone inte så svår att bräda. (Alla andra kanske har varit i farten förresten, det vet jag ju inte.) Jag får åka hem och städa i Sälen över jul. Typ 7 dagars erfarenhet av spytorkning kan man lägga till då. DET blir nog jävligt svårt att klå tror jag.

Nä... Nu ska jag gå och suga på något annat. Choklad exempelvis. Eller tandborsten och den kudden.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Katarina

:) Vad glad jag blir! Du är väldans varmt välkommen! Du verkar också ha en spännande blogg...söta kräk du har! :)

2007-11-26 @ 00:25:31
URL: http://inspirationsbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0