Jag ser ljuset!

Jag kämpar på här. Kom nästan alldeles nyss på att jag skulle byta låt. Och jäklar. Vilken skillnad! Nu är det rätt takt och allt. Konstigt att det gick segt förut? Jag säger ju att jag inte är så musikalisk av mig. Jag tror att min mamma såg det tidigt. Det var därför hon aldrig skickade in min lapp till musikskolan. Kort och gott... Nu börjar jag se ljuset i tunneln. Och jag hoppas verkligen att det inte är tåget.

Den underbara musiken jag ska jympa till (Det låter verkligen skittöntigt.) är Daze - Superhero lover och Rednex - Cotton eye Joe. Ni ser ju. Det blir liksom inte bättre. Från början skulle det ha varit Vengaboys - Boom boom boom och Daze-låten. Men Vengaboys spelade ju bara fel, så de får faktiskt skylla sig själva att det blev ratade.


Tuffe-tuffe-tuffe-tåget går
ut i vida världen.
Den som 50-öre har
får följa med på färden?

Kommentarer
Postat av: Susanne

grattis :)

2007-11-11 @ 22:17:23
Postat av: Anna

Vad roligt! Och bra musik har du valt med :D Synd att du aldrig visade igår hur du ska göra ^^
Åh den där sången... barndomsminnen :) Fast hemma sjöngs det "tingelingeling tåget går..."

2007-11-11 @ 23:42:53
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: fiorella

haha nä jag gillar inte heller väskor. Så jobbigt att släpa runt på

2007-11-12 @ 11:58:06
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0