Jag kan sova gott inatt.

Dagen D är slut. Uppvärmingen är avklarad. Det gick utan några större missöden. Jag var till och med i takt hela tiden. Fick lite beröm också, tänka sig. Dock blev det ju inte så mycket prat som det borde ha varit. Det får bli nästa gång. Nu tänker jag inte ta ett koreograferat steg till förrän på torsdag eller så. Då ska man börja snickra ihop nästa grej.

Mmm... Om man kanske skulle ta och fixa något ätbart kanske. Känns som det vore på sin plats. Huvudet är helt tomt på skrivbara saker nu. Dels för att spänningarna har släppt och dels för att det mest cirkulerar ätbara (Inte alltid så nyttiga) saker där just nu. Om någon undrar så förde jag kostdagboken i en vecka... Sen la jag ner. :) Kanske någon gång i framtiden.

Tonfisksallad nu. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0