Idiot?

Eller bara född utan hjärna? Någon addar msn. Jag brukar acceptera, eftersom det skulle kunna vara någon man känner. Oftast är det ju det. Idag var det tyvärr inte så. Istället kom det upp en visningsbild på en något photoshoppad snopp (Hoppas jag, annars var den bra vanskapt.).

Puckot: "Hej, ser du min bild?"
Jag: "Är du en hormonstinn fjortonåring, eller bara exhibionistisk? Svårt att säga vilket som skulle vara mest avtändande."
Puckot: "Haha. Vill du se mig i cam?"

Ehh ja... Köp dig en ordbok lilla vännen så att du kan slå upp ordet "avtändande". Det betyder inte "Jag vill ha dig. Nu nu nuuuuu!" Det är väl inte lätt att inte vara lika smart som mig. Jag fattar ju att alla inte kan vara det. Men det är allt bra sorgligt att se.

Annars så är tvätten snart klar. Sen blir det stan runt 12-tiden. Julklappsshoppiiing!!! Det är min shoppaholictid på året det. Jag älskar att köpa saker till andra ^^

Träna i eftermiddag kanske? Känner mig lite sugen. Faktiskt.

"Älsk... Kan vi åka till IKEA på lördag och köpa lussekatter?"
"Ska vi åka dit bara för att köpa lussekatter?"
"Jaaa...?"

Kommentarer
Postat av: jenny

trevlig helg!

2007-11-16 @ 10:14:49
URL: http://jenyes.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Alltid lika kul när man får såna där idioter på msn ;)

2007-11-16 @ 13:41:30
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag förstår micke. de lussekatterna var förvånandsvärt goda. men de ska inte finnas i oktober dock. fusk!

2007-11-17 @ 23:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0