Hemlängtan.

Jag vill verkligen hem nu. Det är supermycket snö. Mysigt! Vad är det här? Pissigt jävla reng och blåst. Mmm... Love it. Inte. Borde fan vara dödsstraff på regn i november. Vem vill ha det? Ingen vettig människa. Usch.

Annars så känns det ju trevligt att det är december och jag har 900:- på mitt konto. Få se... Pengarna kom den 21 december va? Trevligt. ^^ Counting down...

Provet idag gick helt åt helvete? Jag kunde det egentligen, men tydligen tolkade jag de flesta frågorna fel. För jag har inte skrivit lika som någon annan. Så... Vi får väl se hur det här slutar. Godkänd lär jag väl va i alla fall förhoppningsvis. Huvudsaken det. Orka ha en massa rester släpandes över jul. Big NO NO.

Ja... Kondtionsdel, it is!


Sis: Jag hittade just en 1 cm lång mask i min cashewnöt. Jag ska aldrig mer äta cashewnötter!
Jag: Åhh, va äckligt! Undra varför man aldrig hittar sånna i choklad, så man kan sluta äta det istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0