Grattis.

Huvudvärk, irriterad och svullen hals + förkylning och slemmig hosta. Trevligt värre, tycker jag. Precis vad jag har sett fram emot. Det här var inte min plan. Min plan var att bli sjuk först vid jul. Då har man i alla fall lite tid till att vara sjuk. Ajja... Får vara lite inbillningsfrisk ett tag då. Eller så kanske vi kan ta lite vinterkräksjuka på detta?

Aerobicen var hur rolig som helst. Men jag är helt trött i huvudet nu, och inte alls speciellt mycket klokare tror jag. Men jag ska i alla fall försöka börja på passet nu. Köra dansaerobics på torsdag också kanske. Även om jag hoppas att jag har mina 40 minuter då redan. Det går ju alltid att modifiera lite. Var värsta klassträffen på Friskis också. Hela tre stycken till hittade jag där. Roligt. En av dem var till och med på samma pass... Men det upptäckte jag ju inte förrän efteråt ^^ Blindstyre. Just ja... När Älsk hade hämtat mig och vi var på Shell och köpte halstabletter så kom jag på att jag hade glömt mina skor på Friskis. Mina vanliga skor alltså. Det var så vi hamnade på BK. I ren protest från den hungriga sambon :) Han tyckte jag borde ha senilsnöre på alla saker jag äger :P


Idag:
Frukost: 2 koppar te, 2 mackor
Lunch: 1 kycklingburgare, 2 hasselbackspotatisar, ett glas 7-up
Middag: Köttbullar och makaroner, 2 morötter, vatten
75 minuter Aerobic
Just nu: 1 cheeseburgare, 1 liten strips, 1 liten cola


Imorgon blir en sån här dryg dag då man önskar att man hade bil. Börjar 10.40. Åker 07.39 från F-höjd. Slutar 12.10. Missar med största sannolikhet 12.10-bussen och får då ta 14.50 tåget. Hemma tidigast 16.00. Det är vad jag kallar bra förbindelser.

Nu mera plugg! Tack och lov att K-masen är klar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0