Frusen ända in i benmärgen!

Jäklar vad genomfrusen jag är fortfarande. Julmarknad + julskyltning = Burr! Men mysigt. Även om jag är beredd att säga att julskyltningen hemma är bättre? Mhm... Det säger inte så lite det... :) Köpte en torr lussebulle som smakade vetemjöl, en älgkorv och en renkorv. Det var dagens fynd det. Försökte leja Kalle att vinna massor med choklad, men Murphy gick inte på den lätta. Så jag fick ingen choklad den här gången heller. Attans.

Snart blir det fika. Bra fikatid? Kaffe och Tofulines Chokladglass. Smask! Kommer väl vara speedad som en duracellkanin när man ska sova sen. Tur att jag är ledig tills på onsdag. :)

Susanne... Är du säker på att filmen är fiktiv? Jag tror att det är så där det går till i alla religiösa grupper ^^ Jag är heeelt övertygad om det. :)

Idag har jag varit lite kreativ och fixat min låtlista, samt börjat på nervsystemet. Har bara 20 frågor kvar där. Woohoo! Det är ju inte så jobbigt att hitta svaren, eftersom de står på rad efter varandra i boken (Tack för det. Sånt gillar jag.) Men det är jobbigt att skriva :)

Nää... Chokladglassen vinner över datorn nu! Sen ska jag ge mina kräk lite kärlek.


1 2 3 4
1. Märta 2. Kerstin 3. Mats 4. Ludde


Ajöken!

Kommentarer
Postat av: majgun

gulligaste lurvar

2007-11-25 @ 21:27:58
URL: http://majgun.bloggspace.se
Postat av: Anna

Åh jag hade velat gå på julskyltning meed!
Hoppas att du kryar på dig snart! :)

2007-11-25 @ 22:24:47
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: jaanet

åååå söta söta söta :)

2007-11-25 @ 23:24:09
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0