En ny chans.

Gick på Core idag. Kände att det var dags att ge det passet en ny chans. Men denna gången var det en annan instruktör. Tack och lov säger jag. Bra instruktioner och peppande :) Brände som attans i de stackars magmusklerna. Skönt som bara den. Hoppas att det känns imorgon också. Blir nog ett medelpass imorgon. Med Den Duktiga hoppas jag. Inte Den Lönnfete. Ytterligare en sak att jobba på innan man blir någon form av instruktör. Otränade instruktörer inger inget förtroende. Så är det med det. Enligt mig alltså :)

Måste börja fundera på hemtentan i Stressfysologi också. Både på den mentala och fysiologiska delen. Funderar på att skriva om målbilder och mental träning vid styrketräning på den mentala biten. Fysiska biten vet'e tusan alltså.

Annars så är det svinkallt i den här lägenheten. Så var det förra hösten också innan elementen behagade att sätta igång. Burr burr. Nästan så det hänger istappar i taket. Och så vill jag ha godis. Kanske skulle ta en tripp till Pressbyrån. Mmm... Det vore något det. Egentligen tror jag bara att det är okynnesätning på G. Kanske inte är sååå sugen innerst inne. Men vem bryr sig? ^^

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Fan va roligt det låter! :D *vill också*

2007-11-09 @ 19:37:12
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sofia

Nja vi får väl se om jag har håret i en tofs tills det växer ut igen... =P
Hmm vet inte så mkt om Spa Salongen men det var två som jobbade på hotllets spa som öppnade det... det vet jag iaf... och dom är duktiga! nje tror inte dom har en hemsida... inte än iaf. mne klart du ska ragga på dom! =) eller ragga på hotellets spa! dom har ju gått över till Ole Henriksen produkter (du vet det där som är så poppis i hollywood och som vi är ensamma i sverige om att ha) och fått ny spachef som är jättetrevlig och det verkar gå riktigt bra för dom... jaja du får helt enkelt googla och läsa om alla spasalonger i mora! =D

2007-11-09 @ 22:19:32
URL: http://liandri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0